lørdag 29. november 2008

Oppdatering fra Voi

Ja, vi veit at no er det snart to veker sida vi blogga sist. Beklager, vi skal begynde å bli litt flinkare:) No he vi vore i Voi i snart 7 veker, og vi he komt godt inn i alle slags rutiner. Man-fre er det jobb, kl 12.30 kvar dag spise vi lunsj på Swahili Disches eller New Distarr kvar dag, ofte sammen med våre kollegaer fra kommunehuset eller andre vennar. Lunsjen e faktisk på 1,5 t her, så vi he god tid, litt deilig i forhold til Norge der vi he kun 30 min:) Etter lunsj er det litt jobbing igjen. Ca. tre daga i veka går vi på Swahilikurs, det syns vi e veldig kjekt. Elisabeth e veldig flink student og gjer leksa si til ei kvar tid, mens Arne må pushast litt:) Og om ikkje so lenge ska vi ha eksamen (!), sei læraren vår, blir spennande å sjå korleis det går.

Onsdag 19.11.08 va vi på St. Mary Graduation Ceremony:) Her fikk vi være med når ungane song og hadde program for foreldra sine (berre mødre vel og merke). Dei eldste elevane, som er 6 år gamle, som skal begynde på Primary School, hadde på seg kapper (slik som dei he i usa). Vi har lagt ut bilder av dei på facebook. Dei var så stolte og fikk utdelt et slags vitnemål:) Etterpå var det kjeks og saft til alle. Så kom læraren med ei lita bløtkake som va nydelig pynta. Her skulle kvar elev gi en bit til mora si, og en til læraren, så skulle læraren gi til eleven. Så læraren fikk ganske mykje kake etterkvart:) Tilslutt var det lunsj til alle sammen, Pilau, som er geitekjøtt med ris som er blanda i et veldig godt krydder som heite Pilau:)

20.11.08 kjøpte vi tynne plastik tepper til heile leiligheta vår. Litt vanskelig å forklare, men dåkke som kjem på besøk får jo sjå:) Vi målte, klipte og laga til slik at det passa inn ganske bra i nesten alle hjøre. Grunnen til at vi kjøpte dissa er at dei mala gulvet rett før vi kom, og malinga slite seg av når vi går. Så vi kunne ikkje gå barføtt inne i leiligheta, det va et lite problem sida d e so varmt her:)

21.11.08 for vi til Mombasa. Dinna gangen satt vi på med ei tysk dame som vi he blitt kjent med, det føltes mykje tryggare enn buss og matatu. Dinna helga her bestemte vi oss for at vi skulle spare litt penga på overnatting, så vi tok sjansen på et gjestehus til 100 kr natta for begge to. Rommet va helt greitt, vi hadde seng, tv, do, vask og dusj - alt vi trenge :) Tok oss en tur til Mji Wa Salama, der Elisabeth jobba i fjor. Kjempekjekt å sjå igjen ungane og vi hadde et lite møte med ei av dei som jobba der. Etterpå møtte vi en som Arne he kontakt med i forbindelse med jobben. På kvelden for vi på kinesisk restaurant - favoritten vår:)

22.11.08 sto vi opp tidlig å reiste til Diani Beach. Vi va sta å såg på hotellet vi skal ha på nyttårsafta, fint:) Åso undersøkte vi litt rundt prisar på hotell, leiligheter på stranda til dåkke som kjem på besøk:) Vi la oss inn på Leisue Lodge, et kjempefint hotell på stranda. Her låg vi å sola oss, bada og slappa av heile dagen - men det endte opp med at begge var solbrente! På kvelden møtte vi Sondre, Ida og Monica - dei norske studentane fra Høgskulen i Volda.

23.11.08 var det indisk bryllup:) Det sto i invitasjonen at vi skulle komme kl 10.00, og når vi kom akkurat kl 10 begynte sermonien akkurat! Så for en gangs skyld var det ikkje African Tima. Damene satt på eine sida, mens mannfolka satt på andre sida. Seremonien varte i over to timar, der brudeparet satt framme på kvar sin stol. Det var alle slags ritualer, mat, røykelsar, riskasting osvosv. Når seremonien var ferdig fikk vi lunsj - sterk indisk mat - Arne likte seg veldig godt:) Då var det buffet, og det var ikkje noko system på kor vi skulle sitte, så vi satt oss i ei trapp å spiste lunsjen vår:) Kl 2 var det heile ferdig. Litt anna bryllup enn i Norge - men en spesiell opplevelse. På kvelden tok vi bussen tilbake til Voi.

Da er vi komt til dinna veka - den he gått veldig fort! En dag var vi på Fine Breeze (en lokal uteplass), der vi møtte Town Clerk (rådmannen i kommuna) og Treasurer (økonomiansvarlig i kommuna), veldig hyggelige folk. I går var vi invitert på Thanksgiving feiring (litt forsinka) med ei fra USA på Fine Breeze. Da var vi en liten gjeng som va samla der vi spiste middag sammen.
I dag skal vi bli med tuktuk sjåføren vår på konsert på en uteplass so heite Free World. Det er ei fra Voi som er visst ganske kjent om skal synge der, så det gler vi oss til:) Håpe alle he d bra heime og ikkje stressa alt for mykje no i julestria :) Savna dåkke alle, og gler oss masse til å komme heim om to veker:)