søndag 9. november 2008

Nairobi

Fredag 31.10 kom vi fram til Nairobi. Her var det litt kaldt syns vi, berre litt over 20 grader. Brr! :) Vi måtte ha på oss langerma skjorte eller gensar (!). Fredagen møtte vi tanta og onkelen til Arne, Kjellrun og Skuli fra Island. Vi spiste middag sammen med dei, et vennepar av dei og en norsk familie som bur og jobbar på Scripture Mission. Vi fikk heimelaga lasagne, det var godt:) Hyggelige folk.

Lørdag 01.11 lånte vi, Kjellrun og Skuli oss en bil på Scripture Mission. Dei tok oss med til Kibera Paper. Det er ei gruppe med damer fra Kibera slummen som lagar postkort av resirkulert papir, vatn og litt farge. Kjempefine kort, som kostar kun 7-8 NOK, ganske billig med tanke på kor mykje arbeid det er å lage et kort. Vi vil gjerne ta med dei som kjem på besøk hit:)
Etterpå for vi på Etiopisk Restaurant (sjå bilder på facebook), maten var kjempegod. Kan forstå at dei som ser bilda blir litt skeptiske (det vart Elisabeth også når ho såg maten), men den va faktisk veldig god. Hit vil vi også ta med dåkke som kjem på besøk:)

Søndag 02.11 for vi i kirka i en slum sammen med mange andre fra Scripture Mission, blandt anna dei vi spiste sammen med på fredag. Dette var en kjempefin opplevelse, dei syng og dansar, helt fantastisk å sjå på. Litt annleis enn den norske kirka. Deretter for vi på Yaya senteret, her var det stoort marked med mange fine ting. Elisabeth fikk ikkje nok tid her, og vi vil også ta med dei som kjem på besøk hit:)

Mandag var vi på The Village Market. Her er det kjempefint! Mange butikkar, med vestlige kleder, sikkert en av dei få plassane i Kenya:) Vi møtte også Hermod Halsen, som er norsk fredskorpsdeltagar i Nairobi. Vi var med han til Eastlands, for å sjå korleis han bur, kjekt! Kl 6.30 ringte vi etter taxi, men den kom ikkje før 8.30 - ting tar tid her!! (Fikk sikkert nokre andre kundar i mellomtida:). Når han kom køyrte han oss til en italiensk restaurant, der vi møtte Therese, enda en norsk fredskorpsdeltagar i Nairbi, og nokre vennar av henne. Her fikk vi en invitasjon til nyttårsparty på Diani Beach:) FLOTT!!

Tirsdagen gikk med til å gå rundt i byen og på kjøpesentera. På kvelden bestilte vi oss kinestisk mat til hotellrommet, nam, vi he dilla på kinesisk!

Onsdag pakka vi sammen sakene våra og tok taxi til 680 Hotel. No skulle møta endelig starte. Det var FK (Fredskorpset) Network Meeting i to dagar. Her var også seks andre nordmenn, kjekt å helse på dei. Fra i dag til lørdag overnatta vi på LMS Guest House. Seinare på kvelden møtte vi Eric, en som Elisabeth vart kjent med i Mombasa i fjor. Han har fått seg jobb i Nairobi, så det passa bra å møte han no. Kjempekjekt å møte igjen gamle kjente:) Vi var på Obama Night sammen med han.

Torsdag - i dag er det Public Holiday i Kenya - for å feire at Obama vann valget. :) Vi hørte på obama musikk, bilde av han i taxi, obama t-skjorte osv osv... Dei likar han veldig godt:) Her pøsregna det i dag, og det lyna og tordna mykje! Vi spanderte på oss sjølv å gå på en finare indisk restaurant. Her var det fantastisk god mat og god service:)

Fredag var vi på konferanse om likestilling. Her var det mange som møtte opp, men nesten berre damer. Ut på dagen var vi på mottagelse som Den Norske Ambassaden arrangerte, her var det godt mat og drikke å få:) Etterpå for vi på fest med Therese (den norske fredskorpsdeltagaren), der vi møtte mange hyggelige mennesker fra både Kenya og Norge.

Lørdag tok vi bussen tilbake til Voi. Vi hadde bestilt Mash denne gangen, fordi Elisabeth mente at dei skulle vere bedre enn Coast Bus. Men vi forsto fort at standarden på seta er ikkje den samme som på natta som dagen. Det er jo forståelig også:) Vi reiste fra Nairobi kl 9, og var framme i Voi kl 4.

I går (søndag 09.11.08) reiste vi opp på Voi Wildlife Lodge. Her fikk vi oss et godt måltid, fikk sole og bade oss litt. Herlig å være tilbake i Voi, her er det god temperatur:) Vi satt å såg på elefantar som bada mens vi spiste lunsjen vår. Utrulig artig å være her:)