mandag 8. desember 2008

Tida går so fort her i Voi at vi gløyme helt av å blogge. Her e litt oppdateringa fra siste veka:)

Søndag 30.11.08 fikk vi litt julestemning for første gang til tross for sola og varmen:) Vi satt på litt julemusikk på dataen og kom på at det er første advent i dag. Da leitte Elisabeth fram fire lysestakar, så vi kunne tenne eine lyset når swahililæraren vår med fire av sju ungar kom på besøk for middag. Ho sa at middagen var for sterk, ho likte ikkje potetene, bønnene va ikkje skikkelig kokt - men ellers så var den kjempegod! Og Elisabeth burde ha baka chapatiane sjølv, istadenfor å kjøpe:) Veldig direkte dame - men men. Elisabeth laga vafler til dei også - det likte dei kjempegodt, men ikkje med sylte på. Dei lurte på koffør vi ikkje hadde dei sammen med middagen istadenfor chapati (noke som ligna på pannekaker). Vafler og middag ilag? Nei takk! hehe:) Men ho og ungane likte vaflene så godt at ho vil at Elisabeth skal lage til dei fleire gangar, og ho vil gjerne at vi skal gi ho et vaffeljern:)

Mandag 01.12.08. I dag fikk vi åpna første luka vår på julekalenderen. Den fylte med en sparebanken møre kalender som vi he, trur den er fra i fjor, men det gjer ingenting:) Idag er det også Worlds HIV/Aids Day, men var ikkje noko spesielt som skjedde her i byen. I dag gikk vi på butikken sammen med ei dame som Elisabeth jobbar med. Vi kjøpte noke utstyr til barneheimen, bland anna baljar med forskjellige fargar til forskjellige ting. For å skille mat og klesvask - men etter et par dagar såg vi at dei bryr ikkje seg noke om å skille det uansett. Huskakje om vi skreiv det på forrige blogg, men kan sei det en gang til. To jenter fra Irland he kom til Voi for å jobbe frivillig på barneheimen ei veke. Så på kvelden møtte vi dei på Fine Breeze, kjekt å snakke med noken fra europa igjen :)

Tirsdag 02.12.08 skjedde det ikkje så mykje. Arne var på volleyball trening og vi spiste middag ute sammen med dei irske jentene. Også nokre som jobbar på kommunehuset kom - blant anna ordføraren - det likte dei irske jentene:) hehe!

Onsdag 03.12.08. I dag he vi våre sammen i 5 år!:) For å feire det reiste vi til Mombasa og spiste middag og drakk vin på den kinesiske restauranten som vi lika så godt:)

Fredag 05.12.08. I dag va Arne med på barneheimen. Da hadde han med seg dataen sin, og satte på tegnefilm til ungane. Så etter nokre minutt satt ALLE ungane foran den lille macbooken å såg på film helt til batteriet datt ut. Vi kunne ikkje lade heller, for der er ikkje elektrisitet. Desse ungane er nok ikkje vande med pc og tv i kvardagen sin, så det var sikkert kjekt for dei. Derfor har vi lyst å ta med dataen ca en gang i veka slik at dei kan få sjå filmar på den :)
På kvelden for vi på Akavia, der var det indian/mzungu night igjen:) Spiste kjempegod chicken curry. Vi fikk også smake kvitvin, amarula og sjokoladekake - en fra italia som bur utafor Voi hadde bursdag i går:)

Lørdag 06.12.08. I dag skulle vi sjekke ut Lions Hill Camp som alle snakka om at vi må sjå. Vi ringte etter tuktuk og han køyrte oss dit - og vi fann ut at her har vi vore før. Det var i fjor når vi var på safari når Arne var på besøk med Elisabeth, da spiste vi middag der. Så da spanderte vi ei brus på sjåføren vår og reiste tilbake. Han ville ta oss med opp på et liiite fjell her i Voi. Da starta vi med å gå på vegen og Arne lurte på koffør vi ikkje gikk rett oppover mot fjellet. Da svarte han at vi må gå "kjørevegen" fordi Elisabeth er dame og kan ikkje gå i fjellet (!) hehe:) Vi prøvde å overbevise han om at vi er vande med fjell og at det er ingen problem - og det fikk vi bevist for han etterkvart også. Når vi kom opp (etter 15 min) fikk vi ei kjempefin utsikt over heile Voi:)

Søndag 07.12.08. Idag er Elisabeth sjuk. Ho hadde feber, så vi bestemte oss for å kontakte doktor for å finne ut om det er malaria - men dr meinte at det er det ikkje. Sannsynligvis matforgiftning eller rett og slett pga forskjellige bakteriar her enn Norge. Fikk antibiotika så det skal nok gå over snart:) Men litt rart å fryse når det er 35 varmegrader utanfor:) Denne dagen vart veeldig sløv! Arne var flink å laga vafler til frukost, grønnsakssuppe til middag og speilegg til kvelds:)

I dag, mandag va Elisabeth heime fra jobb, føle seg ikkje helt frisk enda. Vi gler oss kjempemykje til å komme heim no. Er jo kun 5 dagar til vi er i Norge. Når vi kjem til Norge skal vi ha maarud paprika potetgull (Arne spesielt, hehe), norvegia kvitost, fiskebollar, tine lettmelk, kjøttkaker, ball osv osv. Vi he mykje å sjå fram til - men gler oss til å sjå igjen familie og venner også:) Vi reistr til Nairobi på torsdag med dagbussen. Vi har blitt fortalt at det er tryggast, så da gjer vi det. Da blir det to overnattingar i Nairobi, slik at Elisabeth kan få gå på Masai markedet å "shoppe" litt:) Vi skal også på Yaya senteret å kjøpe nokre kjempegode baguettar som vi kjøpte sist vi var i Nairobi:)